Preskoči na glavni sadržaj

Objavljeno

PC ŠKOLARAC U NOVOM RUHU

MOJA PRIČA: OD KĆERKE MAFIJAŠA DO USPJEŠNE UČITELJICE- PEARL ARREDONDO

Pearl Arredondo je pomogla da se uspostavi pilot srednja škola koja školarcima daje najbolje komunikacijske vještine potrebne u savremenom okruženju i životnim izazovima.

Odrasla sam u istočnom dijelu Los Angelesa i ne shvaćajući da sam bila siromašna.Moj je otac bio visokopozicionirani član ulične bande.Svi su znali tko sam pa sam mislila da sam prilično važna, i bila sam zaštićena!Iako je moj otac većinu mog života proveo u zatvoru imala sam nevjerojatnu majku koja je bila jednostavno silno neovisna.Radila je u lokalnoj srednjoj školi kao tajnica u ravnateljevom uredu pa je mogla vidjeti svu djecu koja su bila izbacivana s nastave iz bilo kakvih razloga, i koja su čekala neku disciplinsku mjeru.Čovječe... Njen je ured uvijek bio prepun.
Tako da, znate, djeca poput nas, suočavamo se s puno toga izvan škole i ponekad jednostavno nismo spremni koncentrirati se.Ali, to ne znači da ne možemo.Samo nam je potrebno malo više.Kao, na primjer, sjećam se da sam jednog dana pronašla tatu zgrčenog, pjena mu je izlazila iz ustiju predoziranog na podu kupaonice.Zaista, mislite li da je domaća zadaća te večeri bila jedan od mojih prioriteta?Ne baš.
Ali, zaista mi je trebala mreža podrške grupa ljudi koji će mi pomoći pobrinuti se da neću postati žrtva okolnosti u kojima sam se našla da će me pogurati čak i iznad onog što sam ja mislila da mogu.Učitelji su mi bili potrebni, u učionici, svakog dana koji će reći "Možeš se izdići iznad toga."Nažalost, lokalna osnovna škola nije mi to mogla ponuditi.Bila je preplavljena bandama; mnogo je učitelja odustajalo od tog posla.
Pa je moja mama rekla "Ideš na autobus sat i pol dalje od mjesta gdje živimo. Svaki dan."Sljedeće sam dvije godine radila upravo to.Išla sam autobusom do otmjenog dijela grada.I na kraju sam završila u školi koja je bila mješavina svega.Bilo je ljudi koji su stvarno bili pripadnici bandi a bilo je i nas koji smo stvarno željeli upisati srednju školu.Nastojati izbjeći nevolje bilo je pomalo neizbježno.Morali ste preživjeti!Ponekad ste jednostavno morali učiniti neke stvari.Mnogo je učitelja mislilo"Ona nikad neće uspjeti.Ima problema s autoritetom.Neće nikamo stići."Neki su me učitelji potpuno otpisali kao izgubljen slučaj.
No opet, bili su jako iznenađeni kad sam maturirala.Upisala sam Sveučilište Pepperdine i vratila se u istu školu koju sam pohađala kao asistent u nastavi za djecu s teškoćama u razvoju.
I onda sam im rekla "Želim biti učiteljica."
Stvarno su ostali, ono, "Što? Zašto?Zašto bi to željela?"
Tako sam započela svoju učiteljsku karijeru u višim razredima iste osnovne škole koju sam pohađala.Stvarno sam željela pokušati spasiti više djece koja su bila poput mene.I tako svake godine dijelim svoju prošlost sa svojim učenicima jer trebaju znati da svatko ima neku priču svi se borimo i svima nam je na tom putu potrebna pomoć.A ja ću njima na tom putu biti ta pomoć.
Dakle, kao učitelj početnik, ja sam stvarala prigodu.Jednom je jedan učenik ušao u moj razred nakon što su ga prethodne noći proboli nožem.
Rekla sam mu "Trebaš ići u bolnicu školskoj medicinskoj sestri, nešto!"
A on "Ne, gospođice, ne idem.Moram biti na nastavi, jer moram maturirati."Dakle, znao je da neću dopustiti da bude žrtva okolnosti u kojima se našao nego ćemo ustrajati i nastaviti dalje.A ta ideja o stvaranju sigurnog utočišta za našu djecu i upoznavanju kroz što točno prolaze,upoznavanju njihovih obitelji - to sam željela ali nisam mogla učiniti u školi s 1600 djece s učiteljima koji se iz godine u godinu mijenjaju.Kako uspijete izgraditi takve odnose?
I tako smo stvorili novu školu!Stvorili smo Institut San Fernando za primijenjene medije.Pobrinuli smo se da ostanemo u sklopu školskog okruga radi financiranja, radi potpore.A sa svime time dobili smo slobodu, slobodu da zaposlimo učitelje za koje smo znali da će biti djelotvorni.Slobodu da utječemo na program kako ne bismo obrađivali lekciju 1.2 na petoj stranici, ne.I slobodu da upravljamo svojim proračunom da trošimo novac na ono bitno ne onako kako okruzi država kažu da morate učiniti!Željeli smo te slobode.No, mijenjanje cijele paradigme put nije bio lak, niti smo ga još uvijek okončali.Ali, morali smo to učiniti!Naša zajednica zaslužila je da počnemo drugačije raditi.
A u prvoj pokusnoj osnovnoj školiu cijelom Ujedinjenom školskom okrugu Los Angelesa...vjerujte, bilo je protivljenja.I bilo ga je zbog straha -straha od - što ako nisu u pravu?Da, što ako nismo u pravu?!Ali, što ako jesmo?!A bili smo!Iako su učitelji bili protiv jer zapošljavamo kroz jednogodišnje ugovore -Ako ne možeš poučavati, ili ne želiš poučavati nema ti mjesta u mojoj školi, s mojom djecom!
(Pljesak)
Dakle, u trećoj našoj godini - kako smo uspjeli?Pa, svakog dana radimo na tome da vrijedi dolaziti u školu.Naši učenici osjećaju da su nam važni.Naš je program zahtjevan i njima važan.I koriste se svom tehnologijom na koju su navikli...Laptopi, kompjuteri, tableti - sve čega se sjetite, oni imaju!Animacije, softver, softver za snimanje filmova, sve imaju.I zato što povezujemo s onim što rade -Primjerice, izradili su javna priopćenja za Društvo za borbu protiv raka.Objavljivana su po lokalnim tramvajima.Poučavati elemente uvjeravanja Ne može biti realnije od ovoga!Naši rezultati na državnom testu porasli suza više od 80 bodova otkako smo postali samostalna škola.
No, svi dionici morali su zajedno raditi -učitelji i ravnatelji s jednogodišnjim ugovorima radili su više, iznad i izvan ugovorenih sati bez naknade.Potreban je i član školskog odbora koji će se zauzeti za vas i reći"Znaš, okrug nastoji ovo nametnuti ali imaš slobodu učiniti to drugačije."A potrebno je i aktivno vijeće roditelja koje nije ondje samo da bi bilo ondje nego kao dio našeg sustava upravljanja odlučuje za dobro svoje djece,naše djece.
Jer, zašto bi naši učenici trebali putovati toliko daleko od mjesta gdje žive?!Zaslužuju kvalitetnu školu u svome susjedstvu školu za koju će s ponosom moći reći da je pohađaju i školu na koju će i zajednica biti ponosna.Potrebni su im i učitelji da se za njih bore, svakoga dana i daju im snage da se izdignu iznad okolnosti koje ih sputavaju.Zato što je vrijeme da djeca poput mene prestanu biti iznimka, i da postanemo pravilo.
Hvala vam.


Učiteljica Arredando je strastveni zagovornik primjene savremene tehnologije u procesu nastave
i osposobljavanja učenika u primjeni multimedije kao pomoć učenju.

LAJKAJTE NAS NA FACEBOOK-U

FACEBOOK

CD PC ŠKOLARAC

PREUZMI BESPLATNU APLIKACIJU

Popularni postovi

KARATE - ZDRAVLJE