RAZREDNO ISTRAŽIVANJE BRIŽNOSTI I POŠTOVANJA




Neka učenici u parovima razmijene svoja iskustva o:

a) trenutku u školi kada je neko prema njima bio ljubazan i iskazao im poštovanje 
b) trenutku kada su oni bili ljubazni i iskazali poštovaje prema nekom u školi 

Zamolite nekoliko dobrovoljaca da svoje priče ispričaju cijelom razredu, a ako imate dovoljno vremena neka to učini svaki par. Sada, neka se parovi okupe u grupama u kojima će: 


1. spontano nabacivati ideje o načinima na koje prepoznajemo ljubaznost 
2. razgovarajte o sljedećem: šta nas, ako takvo što uopće postoji, spriječava da budemo ljubazni jedni prema drugima?

Neka predstavnici grupe izvjeste cijeli razred.
U nastavku aktivnosti učenici mogu razgovarati o tome da li bi trebalo mijenjati sadašnji način ophođenja nastavnika prema učenicima, učenika prema drugim učenicima i učenika prema nastavnicima. Kako učenici misle da bi trebalo u njihovoj školi pokazivati poštovanje prema vršnjacima, nastavnicima, školskoj upravi?



Pripremila: Azra Pandur

LAJKAJTE NAS NA FACEBOOK-U

FACEBOOK

CD PC ŠKOLARAC

PREUZMI BESPLATNU APLIKACIJU

Popularni postovi